jaunumi

Nākamgad FIAT tirdzniecībā ieviesīs savu pirmo pilnībā elektrisko komerctransporta modeli "Ducato Electric". Jaunais auto būs pieejams ar tādiem pašiem virsbūves un ietilpības variantiem, kā ierastais "Ducato", savukārt kravnesības ziņā tas sasniegs labāko rādītāju klasē – 1 950 kilogramus.

Šis auto modelis izveidots, balstoties uz padziļinātu komerciālo automašīnu izmantošanas un nepieciešamības analīzi, kas veikta kopā ar lielākajiem uzņēmuma klientiem, lai spētu piedāvāt automašīnu ar dažādām pircēju vēlmēm pielāgotu kravnesību un veiktspēju.

Aptaujas rezultāti liecina, ka jau šobrīd vairāk kā 25% tirgus dod priekšroku elektriskajiem auto ar akumulatoru, vērtējot ikdienas lietošanu, dinamiskumu un veiktspēju, tāpēc ir skaidrs, ka patērētāji ir gatavi un jau gaida izmaiņas auto tirgū.

Jaunais "Electric Ducato" piedāvās iespēju izvēlēties arī dažādus akumulatoru variantus, ļaujot ar pilnu uzlāde nobraukt no 220 līdz 360 km (Eiropas Jaunā braukšanas cikla (NEDC) dati). Auto maksimālā jauda ir 90kW (122 ZS), maksimālais griezes moments 280 Nm, savukārt enerģijas patēriņa optimizācijas nolūkos auto ātruma ierobežojums noteikts līdz 100 km/h.

Tomēr tas, ka auto tiek darbināts ar elektrību, nebūt neskar tā stiprāko pusi – jaunais "Ducato" aizvien piedāvā vienu no labākajiem ietilpības rādītājiem klasē (10 līdz 17 m3), un tā kravnesība ir labākā savā kategorijā – līdz pat 1 950 kg.

Dažādu uzņēmējdarbības jomu profesionāļi ir tie, kuri varētu būt pirmie tehnoloģijas aktīvie lietotāji, ņemot vērā tiešsaistes tirdzniecības izaugsmi, pasta un kurjeru servisu, kā arī ēdienu piegādes popularitāti un nepieciešamību nodrošināt ātru un ērtu nokļūšanu pilsētu centrā, kur aizvien biežāk tiek ierobežota ierasto degvielas darbināto auto satiksme.

Klienti, kuri šobrīd jau izrāda interesi par elektroauto, bieži vien darbojas jomās, kur īpaša nozīme tiek piešķirta tieši auto ekspluatācijas izmaksām, viņiem nereti ir zema maršrutu dažādība, auto tiek lietots teju katru dienu, taču dienā netiek nobraukts īpaši liels attālums.

Sekojot modeļa inovatīvajam attīstības garam, "Ducato Electric" ir veidots proaktīvā sadarbībā ar klientiem pilotprojektu veidā, iesaistot dažādus lielus nozaru pārstāvjus, lai maksimāli izmantotu viņu zināšanas un veiksmīgi identificētu visus nepieciešamos pielāgojumus un īpašības, kas automašīnu padarītu individuāli pielāgojamu katra braucēja vajadzībām.

Ar šādu pieeju "Fiat Professional" cer piedāvāt pilnu elektriskās pārvietošanās risinājumu klāstu, nodrošinot izvēles iespējas ne tikai dažādiem uzņēmējdarbības mērķiem, bet arī risinājumus no pārvietošanās līdzekļiem līdz infrastruktūrai, neaizmirstot nevienu virzienu plašajā pakalpojumu sniegšanas lauciņā, kurā nemitīgi pieaug mobilitātes prasības.

Avots: Delfi.lv https://www.delfi.lv/auto/modelu-jaunumi-testi/fiat-izstradajis-savu-pirmo-elektrisko-komercauto.d?id=51410697

Ikgadējais, ceturtais, elektromobiļu lietotāju Salidojums Latvijā Bānīša svētkos notiks 2019.gada 7.septembrī. Salidojums, tradicionāli, notiks Stāmerienā (pie Gulbenes), Bānīša svētku norises vietā. Dalība – bez maksas. 

Kopš pagājušā gada jūlija Latvijā darbu uzsācis CSDD izveidotais elektromobiļu ātrās uzlādes staciju tīkls, nodrošinot brīvas elektromobiļu pārvietošanās iespējas visā Latvijas teritorijā. Kopumā uz valsts lielākajiem ceļiem darbojas 70 uzlādes stacijas. Elektromobiļu uzlādes tīkls veicinājis arī ārvalstu tūristu, kas apmeklēt mūsu valsti ar elektriskajiem spēkratiem, skaita pieaugumu.

Līdz šā gada beigām ielās parādīsies kompānijas BMW radītais elektroauto Mini Cooper SE, raksta Bloomberg.

Jaunās automašīnas mērķauditorija ir pilsētnieki, un tā ļaus BMW aktīvāk konkurēt ar citu autoražotāju elektroautomašīnām, piemēram, Volkswagen AG ID.3 un Tesla Model 3. Šī modeļa cena būs 32,5 tūkstoši eiro.

Jaunā Mini Cooper automašīna ar vienu uzlādi spēs nobraukt 270 kilometrus, un uzņēmums Oksfordas ražotnē to plāno ražot vismaz līdz 2023.gadam, neskatoties uz gaidāmo Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības, kas nākotnē var apgrūtināt automašīnu un to detaļu tirdzniecību.

Jaunā Mini ir BMW otrais mēģinājums ielauzties elektrisko auto tirgū – 2013.gadā tirgum tika prezentēts i3 modelis, kura tirdzniecība gan neuzrādīja pozitīvus rezultātus. Autoražotājiem elektrisko automašīnu ražošana aizvien sagādā izaicinājumus, ņemot vērā to salīdzinoši augstās izmaksas, savukārt pieprasījumu ir grūti prognozēt.

Pērn elektroautomašīnu pārdošanas apjomi Eiropā pieauga par 48%, sasniedzot 200 tūkstošus. Līdz 2023.gadam BMW ir iecerējis izgatavot vairākus elektroautomašīnu modeļus, bet 2020.gadā prezentēt X3 modeļa elektroversiju.

Avots DB: https://www.db.lv/zinas/foto-bmw-prezentejis-jaunu-mini-cooper-elektroauto-488946 

Jūlija beigās Latviju apciemoja Vācijas elektromobiļu rallijs “e-Rallye Baltica 2019”, kurā piedalījās 23 braucēji. Rallija dalībnieki maršrutu veica ar elektriskiem spēkratiem. Latvijā viņi iepazinās ar populāriem tūrisma objektiem, kā arī apmeklēja Biķernieku trasi, kurā rallija dalībnieki varēja pārbaudīt savu veiklību. Ārzemju viesi atzinīgi novērtēja CSDD izveidoto elektromobiļu uzlādes tīklu, kuru labprāt arī izmantoja savu elektrisko spēkratu uzlādei. Rallijā piedalījušies šādi elektromobiļi – “Tesla Model S”, “Renault Zoe”, “Tesla Model X”, “Bmw i3”, “Hyundai Ioniq Elektric”. “Tesla Model 3” un “Audi e-tron”.

Autors: Delfi.lv

Kompānija "Opel" oficiāli atklājusi jaunās, jau sestās paaudzes "Corsa" modeli. Interesanti, ka autoražotājs visupirms parādījis tā elektrisko versiju "Corsa-e", kas ir pirmais simtprocentīgais elektromobilis markas piedāvājumā. Bez atkārtotas akumulatoru uzlādes tas spēs nobraukt līdz 330 kilometru distanci.

Jaunā "Opel Corsa-e" izstrādāta uz franču PSA grupas "e-CMP" platformas, kas ir kopīga ar februārī prezentēto "Peugeot e-208". Arī spēka agregāts "Opel" un "Peugeot" elektromobilim ir vienāds – 100 kW (136 ZS) elektromotors ar 260 ņūtonmetru griezes momentu un 50 kWh akumulatora komplektu. Ražotāja garantija akumulatoram ir astoņi gadi.

No vietas līdz 50 km/h "Opel Corsa-e" paātrinās 2,8 sekundēs, bet līdz 100 km/h – 8,1 sekundē. Autovadītājs var izvēlēties "Normal", "Eco" vai "Sport" braukšanas režīmu.

"Opel Corsa-e" aprīkojumā pieejami diožu matricas lukturi "IntelliLux LED", ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu un adaptīvo braukšanas ātruma ierobežošanas sistēmu. Vēl automobilim pieejama multimediju sistēma "Navi Pro" ar 10 collu ekrānu un pieeju tiešsaistes servisiem "Opel Connect".

Plānots, ka jaunās paaudzes "Opel Corsa" standarta versija plašākai sabiedrībai pirmo reizi tiks parādīta rudenī notiekošajā Frankfurtes autoizstādē.

Mūsu kontakti

  • Rīga, S.Eizenšteina iela 6, Rīga, LV-1079
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • +371 67025766